Black bridal by vera wang, 2012 Fall

之前出過少少黑色婚紗既vera wang  都唔夠喉,2012 fall直情以Nude color 同黑色做主打,我覺得真係幾好,
因為呢幾季既白色都完全無心動喇,包禮物裙仔都越包越大舊
反而Nude既detail都明顯又靚又自然,黑色…我自己本身著黑色就唔多好睇,不過我就見到好多朋友著黑色靚過著白色!
所以我都會推介比呢類朋友參考下!

 

 

大家應該都估到我會鍾意呢條! –>

 

我覺得佢做corset/ lingerie 在外式既真係唔多靚,尤其上季白灰色,撞柔撞得唔好睇
連佢都唔多好睇一個平凡人…….

 

呢件真心騎士咁,如果佢曉彈下彈下咁就更好

 

呢件中間個開口真係好似細個公主D裙咁呀!!

(睇下艾利奧個條 (左下)!Ariel 即小魚仙)

 

 

